2010. október 14., csütörtök

A tökéletes választott 4.

Az este nagyon lassan telt számomra. Ismét összesereglett minden vendég, látogató és zenével, tánccal múlatták az időt. De képtelen voltam velük mulatni, más foglalkoztatott. Egyre csak az járt a fejemben mi lehet az, ami Stanleyvel való együttlétünkből kimaradt. Illetve tudtam mi az. És arra vágytam. Tudnom kell, megtapasztalnom. Bőröm szinte szikrázott a türelmetlenségtől. Alig vártam, hogy véget érjen az estély és mindenki a szobájába vonuljon. De egyszer ez a pillanat is elérkezett. Vártam tovább és még tovább hogy elcsendesüljön minden. Aztán halkan tettem be magam mögött az ajtót. Mezítláb, harisnyában suhantam a folyosón. Ruhám suhogásán kívül más nesz nem hallatszott. Stanley ajtaja előtt egy pillanatra megtorpantam. De győzött a kíváncsiság…és a vágy. Lenyomtam a kilincset és halkan léptem be a szobába. Stanley az ablaknál állt, kabát nélkül mellényben, ingujjban, a kilincs csattanására megfordult. Kísértetkén suhantam hozzá a félhomályban. Megálltam előtte. Keze egyből értem nyúlt, magához vont. Kíváncsian, kérdően nézett le rám. Csókkal válaszoltam a ki nem mondott kérdéseire. Igen, vágytam rá és ezt egyértelműen az értésére is adtam, miközben szorosan hozzásimultam, testemnek minden hajlatával magának követelve őt. Nyelvem pajkosan siklott együtt Stanleyével és azt akartam, hogy csókunk egyre mélyebb és mélyebb legyen. Többet akartam kapni és többet akartam adni is. Úgy csókolóztam vele, hogy minden idegszálammal csak erre figyeltem és igyekeztem kiélvezni az örömittas pillanatot.
Stanley most lejjebb csúsztatta a kezét a combjaim köré és felemelt. Mindkét karomat a nyaka köré fontam, a fejem a fejéhez hajtottam, és szám az ő ajkával incselkedett. Stanley előbb megtorpant, de aztán ismét magához ragadta a kezdeményezést, és odavitt az ágyhoz.
Együtt omlottunk alá az ágyra. Az ujjaimat a nyakkendőjére helyeztem. Kihúztam belőle a gyémánt brosst kioldottam a ruhadarabot, végül kihúztam a hosszú szalagot. Erősen gondolkodtam közben, majd elmosolyodtam.
– Most te következel mondtam neki diadalittasan.
Az arckifejezése minden pénzt megért, de nem ellenkezett.
 – Remélem, tudod, mit csinálsz. - mondta Azt hiszem, megbirkózom vele.
Egy pillanatig tétováztam, majd elfogadtam a kimondatlan felajánlkozást és fölé emelkedtem, hogy megízleljem a száját. Szétnyitott ujjakkal két kezembe fogtam az arcát, úgy csókoltam, majd elégedetten felsóhajtottam, elengedtem.  Stanley ezt jelnek vette, és megsimogatta a hátam, majd ujjait a ruhám gombjaira helyezte és elkezdte kigombolni azokat. Tiltakozó hangot hallattam, hirtelen felültem és a karjaimat védekezőn összefontam. Addig fészkelődtem, míg lovagló ülésben nem ültem a derekán, majd lepillantottam rá. Ő nyugodtan ült, a keze az oldala mellett hevert, és figyelte, ahogy tanulmányozom az arcát. És várt a következő lépésre. Kiolvastam a szeméből a megadást, hogy Stanley hagyni fogja legalábbis ezen az éjszakán hogy azt tegyek vele, amit akarok.
Visszanyomtam az ágyra a vállánál fogva. Stanley végignyúlt az ágyon, a testem alatt. A bal vállam felől besütött a hold, és fénye jól megvilágította Stanley. A gondolat túl izgató és csábító volt ahhoz, hogy elvessem. Szélesre tártam a mellényét, majd lecsúsztattam a vállán, azután ledobtam a padlóra.
Az ingének a gombjait kezdtem kigombolni. Az ujjaim serényen jártak, közben őt figyeltem. Elszántan mosolyogtam, amikor az utolsó gombot is kigomboltam, majd kirántottam az ing végeit nadrágjának övrészéből. Stanley arca megvonaglott.
Gondolj Angliára! mondtam neki csipkelődve, de bátorítólag és rátettem a kezem a mellkasára, szétnyitott ujjakkal. Mohón markoltam meg a mellét, s nem győztem élvezni Stanley boltozatos felsőtestét, elbűvölt érdes, mégis sima bőre, és a göndör, erős szőrzet. Elkezdtem simogatni a mellkasát, széltében-hosszában végighúztam rajta a kezem, csodáltam izmos felépítését és megborzongtam a gondolattól, hogy milyen örömben fogom őt részesíteni.
Stanley megmozdult kissé. Túl fogom élni.
Arcomon gonoszkodó mosoly jelent meg. Az ingét is elhajítottam, majd lehajoltam és a nyelvem hegyével körberajzoltam a kulcscsontját. Stanley lopva vett egy kis levegőt, felsőtestének az izmai megfeszültek, miközben bent tartotta azt. A mezítelen mellkasának szenteltem minden figyelmem, azt kínoztam, gyötörtem édes kínnal. A számmal és a nyelvemmel kényeztettem a mellét, majd a fogaim közé vettem az egyik mellbimbóját és elkezdtem szopni. Míg csak Stanley meg nem mozdult és amíg a  csípőmre tett kezével erősebben nem szorította a fenekem és amíg felsőkarjának az izma meg nem feszült. Egy utolsó nyalás után hirtelen felültem. Majd feltérdeltem és hátrább csúsztam, kihúztam a szoknyám magam alól, majd meglovagoltam kemény combját. Előrehajoltam és a kezem megint birtoklón Stanley mellére tettem, lassan lejjebb csúsztattam. Előbb izmos hasát simogattam vele, majd a derekát. Éreztem, hogy a tenyerem alatt a teste összerándul. Feszes lesz. Elégedetten visszaültem és vártam. Vártam, amíg Stanley arckifejezése ellazult és levegőt vett. Akkor az övéhez nyúltam. Kigomboltam a nadrágot, széttártam a két szárnyát és ujjaimat szorosra zártam férfierején. Mindkét kezem.
Stanley férfiassága már merev volt és kemény, és minden izma pattanásig feszült miközben még erősebben megragadtam és simogattam, kényeztettem, gyötörtem.
Stanley levegőt vett és megkérdezte. Javasolhatok valamit?
Gondolkodtam pár pillanatig, majd ellentmondást nem tűrő hangon azt mondtam. Javaslat elvetve. Stanley ekkor felemelte a kezét és erővel a kezemre kulcsolta. Megtanított, amit tudni akartam. Hogy hogyan érintsem meg őt és hogyan okozzak neki olyan gyönyörűséget, hogy a levegő a torkán akadjon. Ekkor elengedte a kezem és igyekezett megszabadulni a nadrágjától. Segítettem neki és akkor Stanley ott feküdt előttem mezítelenül és semmi sem takarta el, amitől elakadt a lélegzetem.
Ez a gyönyörű test az enyém. Ha lesz bátorságom elvenni, elfogadni. Felemeltem a szoknyám és így ültem vissza. Ekkor meztelen bőrünk egymáshoz ért. Hagytam, hogy a Stanley érezze ölem forróságát, combjaim közét. A teste fel volt hevülve, robbanásra készen. Miután felmértem, milyen állapotban van, felrántottam az ingvállam és a csupasz mellem az övéhez dörzsöltem. Közben megragadtam hatalmas erekcióját. Stanley lélegzetvétele nagyon szaggatottá vált. Győzelemittasan elmosolyodtam, ám még korántsem fejeztem be a kínzását.
Felemelkedtem a térdemre, előrecsúsztam addig, hogy meglovagolhassam a csípőjét: köztem és Stanley között nem volt egyetlen ruhadarab sem és szorosan az erekciójához nyomtam a combom közti sajgó nősességem. Amíg előrehúzódtam rajta, Stanley meg se moccant és visszatartotta a levegőt a tüdejében. Végül lehajoltam és megcsókoltam őt. Nem lepődtem meg, amikor Stanley megragadta a fejem és elkapta a szám, hogy kiéhezetten rátapassza az ajkát.
Felmordult. Tudod, hogy mit csinálsz?
Én nem voltam olyan ártatlan, mint azt ő hitte, nem. Sok könyv volt fivéremnél, Lucnál a könyvtárban. És voltak olyan kötetek is, amelyeket a bátyám szigorúan a legfelsőbb polcon tartott és nem volt hajlandó levenni őket onnan. Következésképpen megragadtam az első kínálkozó alkalmat, és felmásztam a polcra, hogy megszerezem a tiltott könyveket. Sok közülük képeskönyv volt számos olyan képpel, ami felnyitotta a szemem. Soha nem feledtem el, amiket benne láttam.
– Bizonyos értelemben igen. Kissé hátrább csúsztam közben Stanleyn. Lehetséges, hogy tudom, de mondd csak... most előrehajoltam és végighúztam a nyelvem merev mellbimbóján   ...Szóval, hogyan is működik ez a dolog?
Stanley felnevetett, hogy az egész mellkasa beleremegett.
– Egyszerűen. – mondta majd megragadta csípőmet. Így!
Nem látott semmit felgyűrt szoknyámtól, de még így is képes volt irányítani, oda-vissza mozgatott, míg merev erekciója meglelte a titkos kamrámat. Stanley ekkor megdöntötte kissé a csípőjét, megbökte falloszának a hegyével  résem és megállt. Elmosolyodtam.
– Most pedig azt hiszem, fel fogok ülni... megtámaszkodtam a mellkasán és kissé felemelkedtem, majd leültem. Például így...
A lélegzetem elakadt, ahogy Stanley lassan belém csúszott és a gerincem mentén végigborzongott a testem. Behunytam a szemem, miközben a testem megadta magát és befogadta őt. Szerelmi kertem körülölelte Stanley merev, vaskos erejét. Fokozatosan egyre lejjebb és lejjebb csúsztam, hogy befogadjam a hímtagját. Hüvelykről hüvelykre csúsztam lefelé és hagytam, hogy Stanley mélyebbre és mélyebbre hatoljon belém. Olyan élményben volt részem, hogy az elmém elhomályosult, leírhatatlan érzés volt Stanley perzselő ereje bennem, a nyomás, a feszülés és a sziklakemény valóság. Még szélesebbre nyitottam a térdem, hogy még lejjebb csúszhassak és teljesen befogadhassam Stanleyt, hogy ő olyan magasra jusson bennem, ami csak lehetséges. És azután megszorítottam őt ott lenn.
– Istenem! Stanley ujjai a csípőmbe mélyedtek és mozdulatlanságra kényszerítettek. Könyörülj rajtam, az isten szerelmére, és maradj nyugton egy percig. – mondta feszült hangon.
Lenéztem az arcára, amit elborított a szenvedély és adtam neki egy percet, amit arra használtam fel, hogy felfedezzem, milyen érzés is az, amikor a férfierő magasra feljut bennem, hogy hogyan esik, amikor teljesen kitölt. Ekkor megragadtam a csuklóját, mert már nagyon erősen markolta a  csípőm. Ujjaim az ujjai köré fontam, rátámaszkodtam a karjára és lassan, hogy titkos izmaim szoríthassák és simogassák, dörzsöljék a hímveszőjét, felemelkedtem. És még feljebb. Mielőtt kicsusszant volna belőlem a hímtagja, irányt váltottam. És azután még lassabban, még jobban szorítva őt kezdtem lefelé csúszni.
Stanley a fogait csikorgatta. De éreztem amint erőnek erejével igyekszik fékezni magát. Engedi, hogy tovább játsszam vele. Erősen fogva tartottam és élveztem a helyzetem. Csak lassan gyorsultam föl.
Stanley ekkor már zihálva kapkodott levegő után, én hasonlóképpen. Erősebben markoltam a kezét, de ő nem fogta vissza a vágtámat. Éreztem, hogy kezdek felhevülni és tűzforróvá válni, közel kerülve a végső robbanáshoz, mind jobban összeolvadva Stanleyvel.
Nagy levegőt véve elengedtem a  kezét, de csak azért, hogy a mellemhez vezessem őket. Stanley megfogta, majd simogatni kezdte őket és kereste a mellbimbómat, majd ujjaival megfogta és megszorította... míg megint zihálni nem kezdtem.
Válaszul kegyetlenül meglovagoltam. Keményen és gyorsan  és még szélesebbre tártam a térdem, hogy még mélyebbre jusson bennem. A könyörtelen ritmus fogságába esetem. Ami elragadott. És sürget, hajtott előre.
Még jobban előredőltem és a mellem még jobban tenyerébe nyomtam, majd felkiáltottam.
   Érints meg!
Nem kellett megmondanom, hogy hol érintsen meg. Elengedte a mellem és benyúlt a szoknyám alá, megfogta  feszülő combom, majd feljebb csúsztatta a kezét. A másik kezét is a szoknyám alá dugta, azzal a csípőm markolta meg. A másik kezével megcirógatta a nedves domborulatomat - felkiáltottam és a testem hihetetlenül megfeszül ott lent ez már csaknem fájdalmas volt.
És akkor Stanley rátette az ujjának a hegyét a gyöngyömre. És pontosan tudta, hogyan bánjon vele. Simogatta, dörzsölgette. Aztán megállt. Könyörögtem.
Erre újból megnyomta a kis gyöngyöcském. És akkor kirobbant belőlem a feszültség.
Halk sikollyal értem a gyönyör csúcsára, a testem megmerevedett és a kezem Stanley mellébe markolt. Ő hevesen reagált a kielégülésemre. Hátraszegte a fejét, zihált, ujjaival megragadta a csípőmet és belemélyesztette az ujjait, lent tartott, miközben felnyársalt. De összeszorította az állkapcsát, a fogai összeütődtek, verítékben fürdött, és várt...
Leomlottam a mellkasára. Majd felemelkedtem kissé, megkerestem ajkát és megcsókoltam.  Azután megsimogattam az arcát. Lágyan suttogtam: Tégy a magadévá.
Éreztem megint erősen megfékezte magát és minden izma megfeszült. A szánk összeforrt egy pillanatra. Majd Stanley elhúzta a kezét csípőmről és a ruhám gombjait kezdte kigombolni. Átbújtatta fejemen a ruhát, lehúzta rólam. Ugyanígy tett az ingvállal is. És akkor már meztelen voltam, csak a harisnyám és a harisnyakőm volt rajtam.
Stanley most maga alá fordított.
– Várj! – mondtam gyorsan és felemeltem lábam és lesodortam a harisnyát. Szeretem érezni a bőrömön a bőrödet.
Elhajítottam a harisnyáját és a karom a nyaka köré fontam, a fejét lehúztam a magáéhoz.
– Rendben. Most már...
Nem hagyta, hogy tovább beszéljek, hanem megcsókolt. Féktelenül birtokba vette ajkam és most úgy csókolt, hogy  érzékeim táncra perdültek gyorsabban és gyorsabban míg csak a  testem ívben meg nem feszült alatta, és könyörögni nem kezdtem... míg csak fel nem kínáltam neki a csípőm csak akkor hatolt bele résembe. Aztán újra meg újra és újra.
Lábaim felemeltem és a csípőjére fontam. Így még mélyebbre hatolt bennem. Éreztem, hogy nem bír tovább uralkodni magán. Vágya elsöpör minden féket, minden óvatosságot. Adott és elvett. Hevesen, fékezhetetlen szenvedéllyel. Szemét lehunyva átadta magát a gyönyörnek és annak örvénylő ereje mindkettőnket magával ragadott.
A szeretkezés utáni édes pillanatok következtek, a forró mámor csak lassan távozott testünkből és ott lüktetett a tagjainkban. Stanley félig mellettem, félig rajtam feküdt aléltan, a fejét a mellemen nyugtatta, a másik kezét pedig a csípőmre tette, birtoklón, követelőn. Súlyos, volt, forró és oly valódi. Csak alig pár pillanattal korábban húzódott vissza belőlem a testem lassan magához tért, újra a sajátom volt és nem az övé, Stanley már nem töltött ki.
– Még többet akarok tanulni, szükségem van rá, de ez nem jelent semmilyen megállapodást és ígéretet. – mondtam hirtelen elhatározással.
Felemelte a fejét és megcsókolta a  hajam. Aludj.

Stanley még a reggel beköszönte előtt felébresztett. Széttárta a lábaimat, közé feküdt és hímtagjával behatolt  tikos résembe. Testem ívben megfeszült,  levegőért kapkodtam, majd nagyot sóhajtva kinyitottam szemem. Ő egyre gyorsuló ütemben mozgott testemben. Belekapaszkodtam, amikor hangosan felkiáltva elért a csúcsra. Combjaim közt ringattam álmosan pislogva. Már közel volt a hajnal. Stanley nem hagyta, hogy  ismét visszaaludjak. Tovább keltegetett, előbb szelíden, majd kénytelen volt kiemelni az ágyból és sebtében rám segítette a ruháimat.
Halkan zúgolódtam és morgolódtam és mindenféle más módon is az értésre adtam, hogy ezt a kora reggeli órát nem tartom kifejezetten kellemesnek arra, hogy egy hatalmas vidéki kúria hosszú emeletén lopózkodjak végig. Végül Stanleynek csak sikerült észrevétlenül visszakísérnie a szobámhoz, itt kinyitotta az ajtót, csókot lehelt ujjaimra, majd betuszkolt  a szobába, végül pedig rám csukta az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése