2010. október 18., hétfő

A tökéletes választott 5.

Amint Stanley mögött becsukódott az ajtó az ágyra rogytam és szinte pillanatok alatt álomba merültem. Valamivel később a szobalány motoszkálására ébredtem, amint a függönyöket húzta félre, hogy fényt engedjen a szobámba. Kint már magasan járt a nap. Így gyorsan kipattantam az ágyból. Illetve csak szerettem volna, mert megtört a mozdulat, ahogy combjaim közé nyilallt egy kis fájdalom. Eszembe jutott az elmúlt éjszaka és mosolyogva dőltem vissza a párnák közé. A szobalányt egy intéssel elküldtem. Most nem reggeli kell nekem. Amint becsukódott a lány mögött az ajtó kezem máris combjaim közé siklott. A több réteg ruhán keresztül is éreztem, hogy nedves vagyok odalent. Lenéztem, de csak izgalmam nedve ütött át a vásznon, nem elvesztett ártatlanságom jele. Igazuk volt hát azoknak kik arról suttogtak, hogy nem minden lány hullat vércseppeket szüzessége elvesztésekor. Lám én is közéjük tartozom. Csak némi sajgást érzek ott lent és féktelen vágyat, hogy újból magamba fogadhassam Stanleyt. Előre tudtam, hogy ez a nap csigalassúsággal fog elvánszorogni.  És igazam is lett. Nagyon nehezen jött el az este mikor újra Stanley szobája felé indulhattam végre.
Ahogy becsukódott mögöttem az ajtó hozzám sietett. Magához rántott és ajka a számra tapadt. Tehát neki is oly hosszú volt ez a nap, mint nekem. Mégis nagyobb önuralma van, mert megsimogatott és azt mondta:
  Ma este nem fogunk sietni. - hangja mély volt, komoran ünnepélyes és parancsoló.
– Nem vettem észre, hogy korábban siettünk volna feleltem összevont szemöldökkel.
– Van egy javaslatom. Próbáljuk ki, mennyire lassan tudjuk csinálni.
Fogalmam sem volt, hogy mire vállalkozok. Kissé megvontam a vállam, majd azt mondtam:
  Ha úgy kívánod.
Igen, úgy kívánom. – válaszolta.
Álltam a pillantását, és kezem felcsúsztattam a vállán, majd a karom a nyaka köré fontam. Felágaskodottam és azt mondtam. Rendben. Akkor mutasd meg nekem.
És felkínáltam számat neki. Ő pedig kiéhezetten ismét birtokba vette ajkaimat. Úgy csókolt, hogy elvarázsolta az érzékeimet, szinte az öntudatlanságba csókolva. És ezzel beletaszított a szenvedély tűzkatlanába, a vágy lobogva imbolygó lángjai közé. Stanley kezével bekalandozta testem és minden érintésével felidézte legutóbbi együttlétüket. Én pedig beletúrtam a hajába, hogy jobban felizgassam őt, de Stanley megrántotta a gyeplőt. Hagyta, hogy izzon még, hogy kavarogjon körülöttünk, készen a robbanásra. Megmozdult, és a lábam az ágyhoz nyomta, két lába közé húzva. Csapdában voltam.
Kibontakoztam a csókból és vártam. Stanley megint megcsókolt, csókja hosszú volt, szinte fájón kéjes, és mélyen izgató. Már régen nem ellenkeztem és nem ragaszkodtam józan eszemhez és az akaratomhoz. Mindkettőt feladtam, mert egyre mélyebbre húzott magával a varázslatos, delejező, hipnotizáló gyönyörbe. Stanley kigombolta a ruhám, lecsúsztatta a vállamról és lehúzta rólam, hogy az leessen a derekamra. Nyelve összefonódott az enyémmel és sokat ígérő táncba kezdett, így azt se vettem észre, amikor kibontotta az ingvállam szalagját. Amikor Stanley visszahúzódott a csókból, levette rólam a selyem holmit, feltárva ezzel csupasz mellem. Lázban égő kék szemének sóvárgó tekintetét feszes, ágaskodó mellemre szegezte. Mikor arcára néztem, alig kaptam levegőt. Stanley felemelte a kezét, ujjaival végigsimította a kulcscsontom és a mellem felső részét, majd megragadta a keblem, mintha csak egy hódító fogadná el a neki járó zsákmányt. És akkor már sehol sem volt a józan ész. Alig kaptam levegőt, s csak néztem – lassan, szándékosan lassan simogatja, cirógatja a mellem.
Ekkor Stanley a szemembe nézett, majd lehajtott a fejét és a száját az egyik hegyesen kiemelkedő mellbimbómra tette, és kissé megszívta. Aztán csókolta, nyalogatta a nyelvével, ízlelgette, kóstolgatta... és aztán a másik mellemre siklott a szája, miközben az iméntit az ujjaival izgatta. Megszívta a bimbót, mire a hajába markoltam, felkiáltottam, a fejem hátrafeszítettem és a gerincem is ívben meghajlott kissé. Amikor a Stanley ismét megszívta kőkemény rubintom, behunytam a szemem és azon tűnődtem, hogy a lábam meddig lesz még képes tartani. Ő mintha meghallotta volna a gondolataimat, lecsúsztatta a kezét és megmarkolta a fenekem, erősen, birtoklón. Felnyitottam a szemem és néztem, mennyire élvezi Stanley a testem. A szemembe nézve nyelvével körözni kezdett a mellbimbóm körül, majd csiklandozni kezdte a nyelve hegyével. Megborzongtam, majd ismét becsuktam a szemem. Éreztem, hogy kiegyenesedik és elenged. Ruhám és ingvállam letolta végig a testemen, amíg a földre nem estek. Ekkor megfogta a derekam és keze bekalandozta testemet vállamtól egészen forró ölemig. Megállítottam őt.
– Nem, vesd le te is a ruhádat. Én is látni akarlak. – mondtam.
  Ó, majd fogsz. – felelte és ismét a derekamra tette a kezét és megcsókolt.
  De még nem. Ezen az éjszakán nem rohanunk. Kiélvezzük minden pillanatát, minden lépést, minden tapasztalást.
Olyan ígéretesen hangzottak a szavai, hogy csak arra figyeltem, és hagytam, hogy megint rabul ejtse a szám, aztán az akaratom is, hogy beleszédüljek.
Szorosan közel húzott magához, kapkodva vettem a levegőt. Stanley még mindig teljesen fel volt öltözve, és a bőröm pedig önálló életre kelt, miközben a kabátjának és nadrágjának a szövete dörzsölt. Olyan szorosan fogott magához, hogy szinte összeolvadtunk éreztem, hogy kemény erekciója a testemnek  feszül ami még jobban kihangsúlyozta, hogy én meztelen voltam, míg őrajta  rajta volt a ruhája. Úgy ereztem, hogy a hatalmában tart. Azt tesz velem, amit akar, ami neki tetszik. Legalábbis, amíg hagyom.
Ez volt az utolsó értelmes gondolatom, mert most  feltérdeltetett maga elé az ágyra és nem tiltakozottam egy szóval sem. Stanley avatott mozdulatokkal izgatta a testem, bejárva hajlataim és domborulataim, a mellem, a derekam, a hátam, majd lecsúsztatta a kezét fenekemre és még lejjebb a combomra, aztán be a combjaimnak belső, reszkető oldalára. És akkor már forró voltam és nedves ott.
Tüdőmben bennrekedt a levegő, amikor megtalálta szerelmi ékkövem, és ujjaival körözni kezdett rajta, simogatta, cirógatta, kissé megnyomta, majd meghúzta. Aztán Stanley a fodraim is széthúzta, amik már síkosak voltak a vágytól. Végül meglelte titkos kis barlangom a bejáratát és addig izgatott, amíg ujjaim az ő vállába mélyedtek, és akkor előbb az egyik ujját csúsztatta bele, majd a másikat is, amitől egész testemben megremegtem. Egyik kezével a derekam fogta, és erősen tartott maga előtt, míg a másik kezével a combjaim közt dolgozott serényen, ritmusosan ki-be húzogatva az ujját a résemben. Szűk járatom erősen fonta körül az ujjait micsoda ígéret volt ez a későbbieket illetően a számára!
Teljesen átadtam magam, az ő érintéseinek, hogy azt tegyen velem, amit akar. Ajkam kissé szétnyílt, és egyre erősebben vettem a levegőt, miközben próbáltam az ő ritmusával együtt maradni és nem siettetni őt. Éreztem amint határozottan, erősen és könyörtelenül közel visz a csúcshoz. Mellbimbóim hegyesen kiemelkedtek, olyanok voltak, mint az érett gyümölcs. Ahogy a szenvedély mind jobban elhatalmasodott rajtam, és a testem föl-le hullámzott abban a ritmusban, amit a Stanley diktált nekem, és ekkora hátrahúzta a fejem, és a szájába vette egyik mellbimbómat.
Ízlelgette, izgatta, várt, és közben érezte, hogy egyre jobban sürgetem, és hogy a mámor hullámai magasra szöknek az ereimben. Ekkor erősen megszopta mellbimbómat, ujjait mélyen belém merítette én pedig a vállába markolva felkiáltottam, ahogy a csúcsra értem. Stanley erősen tartott, miközben  megfeszültem, és többször megvonaglottam a kéjtől míg csak a hullámok el nem csitultak. Akkor visszahúzta a kezét a combjaim közül, felnyalábolt és lefektetett az ágyra. Kinyitottam a szemem és figyeltem, miközben  lassan, minden sietség nélkül levetkőzött. Levette a kabátját, a mellényét és az ingét, olyan lassan, mintha egy úriember a lefekvéshez készülődne, és nem egy nőt készülne elcsábítani, felnyársalni, aki már feltárulkozott előtte teljes mezítelenségben és alávetettségben.  Minden mozdulatát követtem a szememmel. Nem beszéltünk egymással, de a feszültség ott lebegett közöttünk, körülöttünk, és összesűrűsödött az ágy körül. Már szinte kézzelfogható volt.
Végül Stanley levette a nadrágját is. A ruháit lerakta az ágy mellé, majd kiegyenesedett, és odalépett az ágyhoz. Ekkor kissé hátradőltem, és félárbocra eresztett szemhéjam alól alaposan végigmértem az arcától kezdve a mellkasán és izmos hasán át egészen le méretes, kemény erekciójáig.     
Ami az enyém volt.
Stanley bemászott az ágyba, és leült a sarkára úgy, hogy nem ért hozzám.
Felemelte az egyik kezét, és intett vele. Gyere ide.
A hangja érdes, karcos és igen parancsoló hangsúlyú volt. Rápillantottam az arcára, majd még mielőtt bármit is tehetett volna, máris érezhette forró lélegzetvételem hímvesszője felett. Aztán megnyaltam ékességét. Hosszan és lassan.
Ráhajoltam a combjára, és az egyik kezemmel megfogtam a nagy falloszt és fel-le húzogattam rajta a kezem, a nyelvemmel pedig nyalogattam, csókolgattam, ingereltem és csiklandoztam érzékeny pontját. Végül bekaptam a számba a hímtagját.
– Elég mordult rám Stanley. Később.
Összeszűkült szemmel engedelmeskedetem akaratának, már térdeltem, és azután lovagló ülésben az ölébe ültem. Az arcunk ismét közel volt egymáshoz, a szemöldököm ráncoltam.
 – Azt gondolom, hogy túl sokat tiltakozol. Pedig szereted. Méghozzá nagyon...
Stanley megmarkolta csípőmet. Átkozottul szeretem, túlságosan is. – felelte.
Szólásra nyitottam a számat, és ő a leghatásosabb módon hallgatatott el, amit csak ismert. Becsúsztatta erejét szerelmi kertembe és alaposan megdolgozta a puha járatot, egyre lejjebb és lejjebb húzva testem magához, míg csak zihálni nem kezdetem és kezemmel nem fogtam arcát, hogy az még jobban csókolhassam.
Stanleynek nem kellett több bíztatás, mozogni kezdett bennem, egyre beljebb és beljebb, és engem is ritmusra mozgatott. Járatom nagyon szűk volt, és erősen szorítottam férfi erejét Stanley most kissé felemelt, majd ismét mélyen belém hatolt. Aztán gyorsított a tempón, én pedig belemarkoltam a vállába, és belemélyesztettem a körmöm a húsába. Belekapaszkodtam és beleolvadtam a csókjába.
És a vágy egyre csak erősebb lett bennünk, ott örvénylett közöttünk, míg csak testem erősen meg nem rándult. Most még erősebben szorítottam őt ott lenn, majd hirtelen kirobbant belőlem a feszültség. Stanley lenyomta a testem könyörtelenül és erősen, hogy ne menekülhessek el a gyönyör nagy és súlyos lökései elől, míg csak a hullámok el nem haltak bennem.
Minden erő kiszállt belőlem, és aléltan omlottam rá. Csak akkor engedte el a szám, és vett levegőt. Én is levegőt vettem, és akkor észleltem csak, hogy ő még mindig vaskemény és merev bennem. Stanley végigsimította a hátamon nyugtatóan, de az ő teste még feszült és várt. Felemeltem a fejem, és a szemébe nézetem. A kék szemek mögött felfedeztem az éhes ragadozót.
– Most mi jön? - kérdeztem.
Egy pillanatig tétovázott, majd válaszolt, hangja mély basszus morgás volt. A következő felvonás.
Leemelt magáról és óvatosan a párnák felé tolt az ágy felső végéhez. Már térdeltem, de erőtlen voltam és a hasamra rogytam. Vártam, hogy majd megfordít. Amikor hiába vártam, felkönyököltem és visszanéztem rá.
Stanley még mindig a bokáján ült, a hasa előtt meredezett hatalmas fallosza és meredten nézte a tomporomat.
– Mi az? kérdeztem.
Ő tétovázott, majd megrázta a fejét. Semmi. Megfogta a lábam. Feküdj vissza!
Visszafordított a hasamra, és szétvetette a combjaimat, fölém emelkedett, combjaim közé ékelte a csípőjét és behatolt forró, nyílásomba. Olyan erősen nyomakodott előre bennem, hogy ívben meghajoltam, és csaknem mindent elfelejtettem. De nem egészen.
Stanley most visszahúzódott, majd megint döfött rajtam egy nagyot és teljesen kitöltötte, de hátrafordultam, és akkor Stanley megállt egy kis időre.
A szemébe néztem. Mit nem akarsz elmondani nekem?
– Semmi olyat, amit tudnod kellene. Most megint a csípőmre tette a kezét és felhúzta a tomporomat, hogy nekikészülődjön a következő behatolásnak.
Addig nem engedelmeskedem, amíg nem válaszolsz.
Stanley felnevetett. Ne játssz velem.
Én tétováztam még, de a következő rohama ami mélyebb és keményebb volt az előzőeknél kiverte a fejemből a gondolatot.
– Ha egyszerre tanulsz meg mindent, akkor nem marad semmi, amit tanítsak neked. Nem akarom, hogy elund magad. – mondta.
-Nem hiszem... Erre nem kerülhet sor, soha. Nem, amíg csak élek. behunytam a szemem. Próbáltam féken tartani a vágy hullámait a testemben, amik egyre magasabbra hágtak, minden behatolással újra meg újra, amik megrázták testem-lelkem.
De képtelen voltam rá. Hagytam, hogy hadd öntsenek el, ejtsenek foglyul és ragadjanak magukkal. A feszültség összekapcsolta a testünket, ami egyre gyorsabban és keményebben száguldott a legteljesebb boldogság felé. És így is történt. Az eksztázis végső nagy hulláma maga alá terített minket, és mielőtt leroskadtunk volna, egymásba olvadó testünket besodorta a gyönyör teli kielégülés tengerébe.
Minden olyan könnyen ment. Annyira, hogy nem voltam biztos az érzéseimben. Pedig ez nagyon fontos volt a számomra.
Igazi szerelem volt ez? Ugyan hogyan is mondhatnám meg?
Abban azonban biztos voltam, hogy több van közöttünk puszta testi vágynál, bár igen tapasztalatlan voltam ezen a téren, azért ennyit meg tudtam állapítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése